zondag 19 mei 2013

18 Catalogiseer je boekenkast met LibraryThing

Het stuk doorgelezen, dit is wel heel uitgebreid, vervolgens de tijdsgeest doorgebladerd, ik heb bij " in de buurt" "Purmerend"ingevuld....Al onze vestigingen kwamen tevoorschijn, zelfs het Zichthof stond er nog op.... Library things for libraries bekeken,bij Display widgets viel me op dat wij dat ook op onze site gebruiken. Erg leuk zijn de "blauwe banden" van Probiblio, ik herkende er toch wel een aantal, de meest oude die ik gezien heb was van 1950, prachtig toch dat je over een boek dat je als kind gelezen hebtdaar nog kunt discussiƫren. Zelf heb ik geen behoefte om hier aan mee te doen, zou wel leuk zijn om dit eens in de nieuwsbrief te zetten, om onze leners hierop te attenderen!

2 opmerkingen:

  1. Schrijf het op als idee, misschien inderdaad leuk voor onze leden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk om er zo achter te komen dat die display widgets op onze biebsite gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen