zondag 2 juni 2013

Ding 22 Inhoudelijke reflectie op het intergreren van de sociale media.

Tja, hoe kijk ik er tegenaan? Door de 23 dingen heb ik veel gelezen, veel geleerd, en ik heb er een facebookpagina aan overgehouden....:-) Daardoor ben ik ook terechtgekomen op de facebookpagina van de bieb. Met twitter heb ik niets, gaat me veel te snel, kan ik ook niet over oordelen. De apps zijn handig, heb m geïnstalleerd op m'n I- Pad, zodra ik een smarthphone heb, gaat ie daarop, is natuurlijk veel handiger... Ik denk dat het voor de bieb noodzaak is om er meteen bovenop te zitten als er iets nieuws op de markt komt, wat betreft social media. Eigenlijk hebben we een officiële social media watcher nodig.... Al met al heeft deze cursus mij veel geleerd. Over een paar jaar weer een up-date?

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over een paar jaar pas? Er zijn al "Verdiepdingen". Kennemerwaard is daar (met Sanneke) mee bezig...

    BeantwoordenVerwijderen