zondag 9 juni 2013

Ding 23 Overzicht

Nadat ik vorige week al dacht dat ik klaar was, en dat ding 23 de eindbijeenkomst was, ( niet goed gelezen, herkenbaar?) nu toch echt het laatste "ding". Mijn favoriet: Tja, dat zal niemand verbazen, dat is het gebruik van face-book. Leuk om met anderen in contact te zijn, en wat oude bekenden weer gesproken.... Wat heeft dit leerprogramma gedaan met mij en de bieb? Ik vind het prettig dat ik nu weet wat Prezi is, en wat Symbaloo betekent....als iemand het daarover heeft, of daar naar vraagt sta je niet met een mond vol tanden..... Voor de bieb denk ik dat we a.s. donderdag ideeën kunnen opdoen van de ideeën-site van ons groepje. Het ene idee is beter uitvoerbaar dan het andere, maar ik vind dat er leuke dingen op staan. Wat verraste mij? Dat er ZOVEEL dingen zijn, die toegepast kunnen worden, en wat voor mij nieuw is..(was), en op het moment dat ik dit schrijf loop ik alweer hopeloos achter...Is het eigenlijk wel bij te houden? Dan de slotvraag : 23 dingen was voor mij......in het begin een hele horde, ben ook blij dat het nu af is, maar terugkijkend was het toch leuk om een beetje vertrouwd te raken met de verschillende begrippen en toepassingen. Ben ook trots dat ik nu dingen weet die mijn dochter niet kent....." Symbalooo?" zei ze, " nooit van gehoord!" Kijk, dat zijn leuke dingen..... Annemarie, dank voor de uitleg en je geduld met mensen zoals ik.....!

4 opmerkingen:

  1. Marlène, prettig dat jij altijd zo snel met je blogberichten was, kon ik eventjes "spieken" (ik heb niet aan na-apen gedaan hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noor, jij schrijft zo leuk, kan je niet een maandelijkse column voor onze bieb-site verzorgen? misschien samen met Wil, die kan dat ook zo goed......?

      Verwijderen
  2. Het is heel herkenbaar, maar je hebt het maar mooi gedaan! Joepie voor ons....��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! 23 Dingen na 23 Dingen echt afgerond ;-D

    Ik vond het leuk je te volgen, en graag gedaan!

    En ik vind het een goed idee, een biebblog door Noor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen